• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Någon som provat Qliro samlingslån?? UC?

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 665
Mottagna reaktioner
12 960
Poäng
9 787
Inkomst 55k? Bara att det ser ut så innebär nej typ överallt oavsett övriga förutsättningar
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
För det första önskar jag verkligen att du och din familj får ordning på ekonomin. För det andra önskar jag er allt gott och jag är inte ute efter att jinxa något, men jag blir verkligen inte klok på dig och det du skriver i de olika inläggen. Har du någon koll på läget över huvud taget eller är det helt enkelt dagsformen som gör att inläggen varierar?

Samlingslånet? Var det inte en gåva? Mycket av det gick till vanliga räkningar? Alltså... Va?

Du verkar köra strutsmentaliteten på en hel del saker. Jag vet hur det är för jag gjorde likadant, men det var verkligen ingen vinnande taktik. Du har inte funderat på att söka hjälp med ekonomin och att göra en hållbar budget?

Jag försökte förklara ordentligt och detaljerat så att du skulle hänga med. Jag sa att jag fått ett samlingslån men det är absolut ingen gåva vilket störde mig med ditt inlägg, det ska betalas igen.

Vi använde lånet till sms lån + blancolån och vanliga räkningar som var obetalda och skulle ha betalats i juni. Det var fritt fram att disponera efter strategi, alla pengarna fanns på dennes bankkonto, jag var inloggad och frågade om lov att få använda en del till sena räkningar. Hur svårt är det att förstå.
Jag har bra koll och hög IQ och har inget strutsbeteende eller dålig koll för att ni inte förstår saker som att jag betalade vanliga räkningar för en del av pengarna.

Du kan inte idiotförklara mig och hänvisa till ekonomisk hjälp för särskilt efteblivna för att du inte förstår vad jag säger.
 
Senast ändrad:

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Inkomst 55k? Bara att det ser ut så innebär nej typ överallt oavsett övriga förutsättningar

Ja och det har jag sagt två gånger i tråden och har vetat det sedan det uppdaterades men om 11 månader kommer det se bra ut igen. Så går det när man studerar.
 

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
363
Poäng
477
Jag försökte förklara ordentligt och detaljerat så att du skulle hänga med. Jag sa att jag fått ett samlingslån men det är absolut ingen gåva vilket störde mig med ditt inlägg, det ska betalas igen.

Vi använde lånet till sms lån + blancolån och vanliga räkningar som var obetalda och skulle ha betalats i juni. Det var fritt fram att disponera efter strategi, alla pengarna fanns på dennes bankkonto, jag var inloggad och frågade om lov att få använda en del till sena räkningar. Hur svårt är det att förstå.
Jag har bra koll och hög IQ och har inget strutsbeteende eller dålig koll för att ni inte förstår saker som att jag betalade vanliga räkningar för en del av pengarna.

Så att jag skulle hänga med? Jag hänger med alldeles utmärkt! Frågan är dock om du är medveten om vad du skriver i dina olika inlägg? Jag börjar starkt betvivla din profil. Anledningen till att jag nämnde gåva är att du själv skrivit i tidigare inlägg att pengarna var just en gåva. Hög IQ? Jasså, you could have fooled me...
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Så att jag skulle hänga med? Jag hänger med alldeles utmärkt! Frågan är dock om du är medveten om vad du skriver i dina olika inlägg? Jag börjar starkt betvivla din profil. Anledningen till att jag nämnde gåva är att du själv skrivit i tidigare inlägg att pengarna var just en gåva. Hög IQ? Jasså, you could have fooled me...

Ja, tro dåligt om mig om du vill det. Jag bryr mig inte om att du tror att jag har en fejkprofil. Jag är en av användarna som ligger högst i antalet skrivna inlägg, är aktiv, stöttar folk dagligen och delar med mig. Du går alltså på en av personerna som verkligen driver forumet framåt och ska såga mig. Jag har ansökt om att bli moderator, jag är en seriös människa med höga ambitioner. Du skämmer ut dig som ska hålla på och hacka på framgångsrika kvinnor. Bara sluta vara så elak, det är ingen som går på det som ligger och gråter, du får bara dig själv att se oempatisk och dryg ut.
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Så att jag skulle hänga med? Jag hänger med alldeles utmärkt! Frågan är dock om du är medveten om vad du skriver i dina olika inlägg? Jag börjar starkt betvivla din profil. Anledningen till att jag nämnde gåva är att du själv skrivit i tidigare inlägg att pengarna var just en gåva. Hög IQ? Jasså, you could have fooled me...

Dessutom tillför du ingenting till forumet om du bara är här som ny och försöker reta upp folk för att du tycker att det är kul. Det är så jävla barnsligt beteende. Du har fel angående mig och om du är för dum för att inse det vill jag inte att du skriver mer till mig.
 

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
363
Poäng
477
Ja, tro dåligt om mig om du vill det. Jag bryr mig inte om att du tror att jag har en fejkprofil. Jag är en av användarna som ligger högst i antalet skrivna inlägg, är aktiv, stöttar folk dagligen och delar med mig. Du går alltså på en av personerna som verkligen driver forumet framåt och ska såga mig. Jag har ansökt om att bli moderator, jag är en seriös människa med höga ambitioner. Du skämmer ut dig som ska hålla på och hacka på framgångsrika kvinnor. Bara sluta vara så elak, det är ingen som går på det som ligger och gråter, du får bara dig själv att se oempatisk och dryg ut.

Det var ett riktigt politikersvar med en massa dimridåer. Du berör inte sakfrågan och lyckas dessutom få in genusbiten i det hela. Hur tusan får du ihop att det jag är undrande över har något att göra med att du är kvinna? Jag skriver det igen... Du skriver i många av dina inlägg saker där du motsäger dig själv från ena inlägget till det andra. Hur kommer det sig? Jag hade kunnat skriva mycket mer här och ta upp otaliga exempel på vad du har skrivit, men jag är ganska säker på att det jag skriver inte spelar någon roll. Ja ja... Suck...

PS. Du kan försöka använda din härskarteknik mot någon annan. På mig biter den inte!
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Någon som fått lån hos qliro? Isåfall med vilka förutsättningar?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp